Corona

03-04-2020

Jayden is nu bijna 11 maand. Hij wordt zo groot. En ik weet op de dag van vandaag nog niet of mijn zoontje zijn eerste verjaardag alleen gaat moet vieren zonder zijn omi, opi, meter, peter en de rest van de familie. 

In het begin vond ik Corona nog oké. Maar op de dag vandaag hoor je het overal. Alles is gesloten en zelfs naar de winkel gaan is verschrikkelijk. Iedereen heeft bang en dat geeft een vreemde sfeer. 

Ik ging werken en mijn vriend ook nog dus moesten we ons mannetje naar de opvang sturen. Maandag is hij naar de onthaalmoeder gegaan. Ik ben hem na mijn werk gaan halen en hij mocht dinsdag niet terugkomen, want hij had plots groen snot... 

De volgende dag krijgen we een mail dat onze onthaalmoeder ziek is en dus voor een paar dagen terug gesloten is. Donderdag krijgen we nog een mail met de melding dat ze corona heeft. Ik als mama helemaal in paniek, want mijn zoontje heeft daar nog gezeten. Wij 2 weken in Quarantaine. Dan zit je daar met je zoontje van 10 maand. 

Ik vond het enorm tof om mijn zoontje volledig bij mij te hebben. Ik kan met hem bezig zijn en ik zie dat dit helpt in zijn motorische ontwikkeling. 

Hij kan nu zelf rechtstaan zonder hulp/ ondersteuning, kan stappen aan 1 hand in plaats van 2 handen.. De papa heeft hem ook geleerd om een geluid te maken en vervolgens met zijn lip te spelen zodat het geluid grappig klinkt. 

Ik had dit allemaal misschien niet gezien voor de eerste keer als hij bij zijn onthaalmoeder zou zitten.

Ik ben wel bang dat hij over enkele maanden terug gaat en hij weent. Hij heeft nooit last gehad om bij zijn  onthaalmoeder afgezet te worden, maar hij is nu echt 1 maand of hoeveel er nog gaan komen thuis geweest bij de mama en papa. 

Het is allemaal spannend en we zullen moeten afwachten hoe het allemaal gaat lopen.

Alle sinds wees zelf voorzichtig en zorg voor jezelf! 

<3 <3 <3

Veel mama liefde van hier uit :)

Binnenhuisdecoratie © Alle rechten voorbehouden 2020
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin