echo's en groeiende buik

30-04-2019

Alles dik oké in de buik van mama.

5 maandjes ver en onze man liet ons even weten dat alles oké was in mama haar buik. Buikje werd al goed dik en rond. Alles was oké met onze lieve vriend.

Weinig plaats.

Nog een maand te gaan. En niet meer veel plaats. Zijn gezichtje zit zo bij elkaar geduwd. Maar hij zit er wel goed, want ook dan was alles in orde.

Dikke buik

De dag dat ik moest bevallen, stond ik nog in mijn tuin te pronken met mijn buikje. Mijn ventje had niet veel zin om te komen...

Streamen waren daar ook al. Even melden dat mijn buikje dus zwaar is uitgezet in een keer. :)

Binnenhuisdecoratie © Alle rechten voorbehouden 2020
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin