EINDELIJK!!!

09-05-2019

9 dagen over tijd. Veel mensen die je vragen waar hij blijft. Als hij wilt komen, zal hij wel komen. 

8 mei moest ik terug naar de gynaecoloog. Een pinkje opening, maar nog niet ingezakt. Ze zei dat ze wat ging wroeten in de hoop dat hij dan ging indalen en ik opening kreeg. Anders gingen ze mij inleiden. Veel gewroet en gedaan. Het deed verschrikkelijk veel pijn. MAAR...

Nog geen enkele uren later waren de weeën daar. Direct om de 10 minuten. Ik vertelde dat het voor vandaag of morgen zal zijn. We moesten wel nog avondeten dus eerst nog naar het frituur. Daar lekker frietjes eten. Tijdens het eten werden de weeën hevigere. Ik nam er mijn app bij en begon te time. Om de 5 minuten kwamen de weeën. Wij terug naar huis. Ik belde de gynaecoloog en zei dat mijn weeën om de 5 minuten kwamen. Ze zei dat ik nog rustig klonk en het dus nog even kon trekken. Ik ging nog even naar de wc en ja hoor. Er zat bloed in de wc. Hop wij naar het ziekenhuis.

Aangekomen in het ziekenhuis. Direct aan de monitor. En wachten. Terwijl speelde ik uno met mijn vriend en mama. EN soms even puffen als er een wee kwam. De vroedvrouw kwam en voelde even of ik al opening had: 1 cm. :p De weeën waren nog niet super hevig, maar het had ook geen zin om mij naar huis te sturen. Het bloed was door het wroeten van de gynaecoloog. 

Enkele uren verstreken en de weeën werden veel harder. Ik ging zitten op de bal en wat stuiteren en puffen. Daarna vroeg ik of ik in bad mocht. Daar heb ik even in gezeten. Dan kreeg ik een hevige wee en moest het bad zo snel mogelijk uit. Mijn mama zei nog: 'Laten we het bad rustig leeglopen.' Ik zei dat ik er uit moest en nu.

Na het bad ben ik 8tjes beginnen lopen in de kamer. Bij een hevige wee zakte ik even door mijn benen en stond daarna weer recht. MAAR...

Bij mij loopt niets normaal zoals je al had gemerkt. Deze keer dus ook niet. Mijn lief zoontje was nog niet gedraaid en lag dus als een sterrenkijkertje. Ik moest op het bed gaan liggen. 30 minuten op mijn linkerzij, daarna 30 minuten op de rechterzij en zo afwisselend. Het was een HEL om dit te doen tijdens mijn weeën. Na een tijdje zetten ze iets op zijn hoofdje om zijn hartslag te bekijken aangezien de monitor niet op de juiste plek bleef hangen. Dat stom dingetje wou niet op zijn hoofdje blijven hangen :o 3 keer hebben ze dat geprobeerd. 3 KEER!!! Eindelijk gelukt. Ik lag terug even op mijn rug, toen plots ... de hartslag stopte. Mijn dokter/gynaecoloog was er en zei dat ik snel op mijn zij moest gaan liggen. Op dat moment viel dat ding weer van zijn hoofd en waren we zijn hartslag volledig kwijt. Ik legde me terug op mijn rug en het werkte weer. Ook zijn hartslag klopte weer. OEF...

Op dat moment is mijn zoontje gedraaid. Ik kreeg een baxter voor persweeën, omdat hij er echt uit moest. Alles werd klaargemaakt om te bevallen. Daar was mijn gynaecoloog die mijn bevalling ging doen. 

En maar persen. Ze zei dat ik verkeerd perste. Ik werd kwaad omdat ik in mijn ogen perste zoals zij dit vroeg. Na een lange tijd voelde ik echt de persweeën en perste ik wel juist. Ik perste en ze zagen het kopje. Het hoofdje was door het geboortekanaal en mijn perswee viel even weg. daar zat ik dan. Te hopen dat de volgende wee er snel was. De wee was daar. Nog enkele keren persen en DAAR IS HIJ DAN. Onze kleine spruit was er eindelijk.

50 cm en 3,360 kg. Geboren op 09/05/2019 om 10:43.

Binnenhuisdecoratie © Alle rechten voorbehouden 2020
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin