Werken

09-03-2020

Werk gevonden :)

Na een maandje op zoek te gaan naar werk, werd ik aangenomen in een zwembad als toezichthouder. Wat was ik super blij. 

Ik ging mijn eerste dag werken, zonder stem :) Ik was het weekend voor ik moest gaan werken de griep gekregen. En na een tijdje ben ik mijn stem verloren. Dat was best lastig. 

Ik kwam aan op mijn werk en voelde mij direct welkom. Er werden enkele dingen uitgelegd, maar alles op zijn tijd. Het team waarmee ik werk is ook geweldig. 

Ik kom thuis en kan mij volledig focussen op mijn zoontje en ik heb tijd genoeg voor mezelf. Dat gevoel is geweldig. Ik ben 100% met mijn gedachten bij mijn zoontje, speel met hem, ga met hem wandelen, noem maar op.

Ik ben op de dag van vandaag enorm blij dat ik die keuze gemaakt heb. Dat ik gestopt ben met studeren en ben beginnen werken. Ik raad het niet aan, maar ik raad wel aan om je gevoel te volgen. Als je voelt dat het niet gaat, dan moet je er even mee stoppen, op pauze zetten. Jouw kindje is niets met een mama die altijd weent, moe is, zin heeft in niets en noem maar op. 

Binnenhuisdecoratie © Alle rechten voorbehouden 2020
Mogelijk gemaakt door Webnode
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin